HTML

Húrok könnyű pengetése

Köszöntő „Ki itt belépsz ...” Felhagytam „minden” reménnyel, nem várlak életmű regénnyel, csak néhány sorral. Mint amikor a szél belepi porral az utat, de még látszik, iránya merre mutat. (10. hiba: http://www.nyest.hu/hirek/a-tiz-legnagyobb-hiba-a-facebookon Bár ez nem a ...) Verseim. (Régi kockásfüzetes verziók, egy-két új.) Petőfi írja: A XIX. SZÁZAD KÖLTŐI című versében: „Ne fogjon senki könnyelműen A húrok pengetésihez!” Ezért a blog cím, hogy szó nincs babérra törekvésről de, ha csak egy embernek tetszik már nem írtam, tettem közzé hiába.

Friss topikok

Címkék

Rosszkedv

2012.02.05. 00:18 ilali

Az élettől semmit se vártam,

úgy a múltban, mint a mában.

Többet a jövőtől se várok

a varjú is reám károg:

 

- Kár hogy így élsz magadban,

szeretet nincs szavadban.

Kivájnád a másik szemét,

meg se kérdeznéd a nevét.

 

Amit károgsz talán igaz,

de ez nekem nem nagy vigasz.

Nekem is lehet rossz a kedvem,

pedig ma is volt mit ennem.

 

Más étket kerestem

a tudás fájáról leestem.

Itt vagyok a „földi pokolban”,

gyönyörködök a nyomorban.

 

Gyönyör? Árulják a k… k.

Megyek az utcán a szavak durvák.

Mi a baj? Nem tetszik a rendszer?

Mikor lesz jó? Ja, majd egyszer.

 

És addig mi lesz?

... vagy ...?

(Nem reklámozok pártokat,

kiket a lelkes tömeg váltogat.)

 

Mindegy, csak feszültség legyen,

nehogy a „kosárból” mindenki egyaránt vegyen.

De minden véget ér egyszer.

Ne ébresszetek fel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ilali.blog.hu/api/trackback/id/tr1004067064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása